2014. október 24., péntek

Makaróni szósz a hajba :D

     Olyasmi történt velem, amin csak nevetni lehet! Fogalmam sincs hogyan hoztam össze a dolgot, de a főzőcskézés nagy sűrgés-forgásában egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valami csöpög bal felkaromra. Épp a tésztáról öntöttem le a forró vizet és egy ilyen esemélyre a legkevésbé sem számítottam, pléne, amikor az agyam végre felfogta a látottakat és rájöttem, hogy a könyököm felé csordogáló narancssárga folyadék valójában makaróni szósz! Az előzményekről csak annyit, hogy miután elkészítem a szószt egy kanállal igencsak alaposan megszabadulok a darálthúsból kifőtt zsíradéktól (pedig pulykahúst használok...). Ezt most is egy tálkába gyűjtöttem össze az előkészítő pulton. De, hogy a "lefőzölés" és a tésztaszűrés között mikor hajolhattam a tála fölé, arra egyáltalán nem emlékszem! A kezemet már égette a fazékből kiáramló forró gőz, de én még mindig csak azon tűnődtem, hogy a manóba került a szósz a hajamba. Főleg mivel kínosan ügyelek az effajta tisztaságra és mindig összefogom a hajam főzéskor. Úgy látszik ezek a rakoncátlan tincsek már túlnöttek egy sima copfon és legközelebb kontyba kell szednem az ebattákat :D
Az egészben a legviccesebb az volt, amikor méllyen a csapba hajolva mosogatószerrel kellett kimosnom a copfom, ugyanis kibontani sem mertem, nehogy még a végén az egészet újra meg kelljen mosnom... ami történetesen az előző esti program volt :D
Megjegyzem, elképesztően lágy és sima lett a hajam tőle... lehet, hogy rendszert fogok csinálni belőle... vajon mi van a mosogatószerekben???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése