2013. július 24., szerda

Éljen soká Sopron itala!

     Nyár és torokgyulladás, meleg és felfázás... csak két apróság az emberi egészség sorában,  melynek összefüggéseinek és kialakulásának okát sosem fogom megérteni. Ha most hallhatnátok a hangom, kellemesen mély rekedtséggel valahogy így fejezném ki magam: "kéd hede dard ez a dátha". Persze lázam, sőt hőemelkedésem nem volt, csak napokig tartó torokfájás az elején és most a takony kór. De ezt még túl éli az ember, bár nem mondhatnám, hogy kellemes időszakról beszélek. Azt azonban, hogy gyógyuló félben lévén ismét megtalált az évek óta feledésbe merült "felfázás", már nehezen viselem. Nagyon-nagyon sokat szenvedtem ezzel az állapottal. Éveket. És igazán kétségbeejtő, hogy nem hagy nyugodni. Elkeserít ez az érzés. De azért van megoldás! A lelkemben dúló feszültségek kezelése és a csím megtalálása mellett nem elhanyagolható a homeopátiás orvoslás és a sör. Bár ez utóbbi nélkül szívesen meglennék, de ezúttal nagyon meglepődtem. Létezik sör, amit megiszom, sőt mind emellett még ízlik is! Életem első sörözése Pécshez köthető, ahol kollégiumi barátaink a Barbakánhoz vittek minket bevezetni az egyetemi éjszakai élet sűrűjébe. Búzasört kaptam, amit viszonylagos élvezettel szopogattam, mindaddig, amíg egy rízs darabot félre nem nyeltem. Ja, felettébb szórakoztató látvány, ahogy a kis szemek egyenként fel s alá ingáztak a hosszú pohár deres üvegén keresztül, de iváskor már nem volt annyira szimpatikus dekoráció. Takarékos jószág vagyok, egy pohárka is bőven elég volt. Na persze így jár az, aki hűvös helységben ülve iszogat, majd a fél szinttel feljebb és ezáltal melegebb hőmérsékletű mosdóba megy ki. Az asztalhoz visszafelé már ittasan érkeztem :D A hazaútról ne is beszéljünk, össze-vissza kacsáztak a térdeim és mindvégig alátámasztásra szorultam. Már akkor tudtam, hogy nem vagyok sör irígy és szívesen meghagyom másoknak ezt a hűsítő élvezetet. Én pedig a magam részéről maradok a bornál. De ez, amit ma kaptam és ittam meg, ez valami felemelően fantasztikus volt! És a legfontosabb, hogy egy csöppet sem volt sör íze, talán csak egy kicsit a korty végén... a legutolsó korty végén. Úgy hogy Isten éltesse sokáig Sopron városát és az alkohol mentes gyümölcsös nyári frissítőit! Ami nem csak kis mennyiségben orvosság ;) 
Köszönöm, köszönöm! Lebetegedési folyamat megállítva, már nem kell orvoshoz mennem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése