2015. június 16., kedd

Igéret

     Még így hetekkel később is nehéz szavakba foglalni a történteket. Röviden annyi, hogy igen, beigazolódott a jóslat. ... Sok mindenre gondoltam, csak arra nem, ami bekövetkezett. Mennyire igaz, hogy az emberrel az történik amire szüksége van és nem az, amire vágyik. Ez a legnehezebb dolog a világon, hiszen milyen kevesen vannak, akik valóban tudják, hogy mire van szükségük. Nekem magammal kellett tisztába jönnöm... Ó, ez egy nagyon régi történet és valahol ott akadt meg a lemez, hogy agyilag nem követtem az idő múlását. Csak sodródtam az árral és nem engedtem teret a nőnek, aki vagyok, csak a bennem élő kislányra gondoltam.
Egy újabb találkozás kellett, hogy fellebbentse a pokrócot. Hiába volt az orrom előtt és évekig nyomasztott ez az átmeneti állapot, mégsem vettem észre. Sokan most biztosan az gondolják, micsoda buta dolog ez az egész. Akik így éreznek, azok nagyon szerencsések, mert valószínűleg  tisztában vannal saját magukkal, értékeikkel, határaikkal. De vannak (és szerintem sokan járunk ebben a cipőben), akik elvesztek valahol 26 és 31 között. Talán a személyiségemből ered, hogy nehezen idomulok a változásokhoz. Sok mindenben egészen maradi vagyok :) Nehéz is lépést tartanom, főleg a technikai eszközök fejlődésével...
 
     Ami a lényeg; örülök, hogy túrázni járok, mert így találkozhattam azzal, aki egy későbbi beszélgetés során segített felismernem, bevallanom, még magamnak is azt, ami már 4 éve szorítja a mellkasom és nem tudtam vele dűlőre jutni. Nem mondom, hogy könnyebb volt tudomást sem venni róla. Inkább, hogy rettegtem a felismerés következményeitől. Ennyi év után azonban eljutottam arra a pontra, hogy azt mondtam, betelt a pohár, le kell zárnom a múlt fejezeteit. Ehhez viszont kellett egy külső szemlélő.
Szívből Köszönöm Neki!
El sem tudja képzelni mennyire boldoggá tett!
Felszabadultam!
És nem tudom másképp megháláni, mint hogy magamhoz méltóan fogok élni ezentúl.
Nő vagyok.
Nem több, de nem is kevesebb!
   
Igaza volt a jóslatnak, mert nincs annál nagyobb boldogság, mint amikor elfogadjuk önmagunkat.
 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése