2022. augusztus 10., szerda

Budapest, Te gyönyörű!

Sokan sokfélét mondanak Budapestről, jót is, rosszat is, de a szépségét nem tagadhatja le, akárhány toronydaru mögé is igyekszik bújni. 

Kora este egy általános iskolai osztálytársnőmmel találkoztam, akivel - bár messzire sodort minket egymástól az élet - időnként bejelentkeztünk egymásnál egy kis etyepetyére. Ma Ő volt a kalauzom a város szívében épült megannyi új helyszín között. Még reggeli zsörtölődésem keserű utóízét is sikerült kellemesen meglepett, nosztalgikussá alakítania.

A most már Széll Kálmán térnek nevezett, de sokak emlékezetében még Moszkva tér néven ismert csomópont közelében kiépült Millenáris Parkot fedeztem fel újra, mely méltán jogos a kitüntetésekre. Mindene van amire egy európai főváros kulturális parkjának szüksége lehet és még annál is több, mert ennek a helynek lelke van, ami nem csak emlékezetessé, de személyessé is teszi a vele való találkozást.

Személy szerint fájt elhagynom Budapestet és most elmondhatatlanul jól esik viszontlátni és tanúja lenni annak, hogy egy újabb virágkorát éli !





Legszívesebben eljátszottam volna a gondolattal, hogy még huszonéves vagyok és itt andaldok a randimra várva. 


Haza úton összefutottam örökké tartó régi nagy szerelmem a Posta Palota éppületével, mely mostanra felújított új pompájában tündököl és várja a kíváncsi látogatókat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése