2009. november 13., péntek

A palota ékköve

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a Dél-Koreai sorozatot, mely a gyönyörű tradicionális öltözékekbe bújt szereplőivel elhozza nekünk a tisztelet, a becsület és az alárendeltség lenyűgöző egyvelegét. A mai ember számára felkavaró kiszolgáltatottság mégis békét lel az igazság mindenkori győzelmében.



Jang-geum szerepében Lee Yeong-ae



A királyi konyhán dolgozó tehetséges udvarhölgy egy fondorlatos csapda miatt száműzetésbe kényszerül egy szigetre, ahol kitanulva az ápolói mesterséget végül visszatér a palotába megbosszulni úrnője halálát. Ám a gyógyítás szemlélete időközben megváltoztatta és enyhítette mérgét. A gyógynövények ismerete nem csak a főzés tudományában segítette, hanem a gyógyítás elsajátításában is. Az egyre magasabb rangú pártfogói ellehetettlenítik irigykedő ellenfelei ténykedését.

Miközben a birtokosok minden erejükkel a régi politikai rendszer visszahozásán fáradoznak, nem marad el a romantikus szál sem ;>


A fiatal katona a reformok hűséges harcosa. És nem mellékesen kellemes megjelenésű is ;>

A nőket semmibevevő kultúrában szívetmelengető egy megbecsülésen alapuló férfiúi szerelem, mely nem agresszív, nem tolakodó, hanem büszke szíve választottjának sikereire és támogatja őt karrierje kiteljesedésében.



A sorozatot jelenleg az m2 csatornán sugározzák 19:25-kor. Ismétlése pedig még aznap késő éjjel van.

12 megjegyzés:

  1. hmm..Szeretem az ilyen filmeket!

    VálaszTörlés
  2. Már láttam belőle egy részt és nem is olyan rossz, csak hát soha se jutok tv közelébe :) :(

    VálaszTörlés
  3. Én minden részét láttam ,csak az utolsot nem ,mert pont szalagtüzöbál volt ,amin kötelezö volt ott lenn.

    VálaszTörlés
  4. szerintem ez a sorozat a világ legjobbja. Én az öszes részt láttam és tök jó hogy most is megy.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem amikor JangGumot és Hán udvar hölgyet száműzték a palotából,az nagyon szomorú rész volt

    VálaszTörlés
  6. Jó hír a sorozat kedvelőinek, hogy a m1 ismét elkezdte játszani! Minden hétköznap este, asszem fél 7-kor kezdődik. Mindenkinek jó szorakozást ;>

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik ez a sorózat és napról napra izgulok ,hogy milyen sorsa lesz Jang Geumnek.Remélem ,hogy még sokáig megy ez a sorozat.!

    VálaszTörlés
  8. 18:20-tól megy m1-en:)

    VálaszTörlés
  9. én ezt minden nap nézem mert szeretem őket főleg dzsánglümot

    VálaszTörlés
  10. EZ A LEGSZUPEREBB SOROZAT AMIT VALAHA LÁTTAM. MINDEN KOROSZTÁJNAK AJÁNLOM.

    ÉS JANG-GEUM A LEG JOBB .

    VálaszTörlés
  11. mi-a placut filmul la nebunie..mai ales actorii:x

    VálaszTörlés
  12. És azt a sorozatot láttátok már hogy a ,,királyi ház titkai"? Hasonlít ehhez a sorozathoz, de már egy ideje megy de meg lehet nézni a www.onlinesorozatok.hu-n

    VálaszTörlés