2010. február 9., kedd

Egy új kezdete

     A nagy fagyokat megunó kismadarak énekétől lassan már mindenem bizsereg, érezvén, hogy közeleg a tavasz. Bár még pár hétig ránk telepszik a hó és a végeláthatatlannak tűnő hideg, mi már tudjuk, hogy közeleg a tavasz ;> A napocska is többet dugja elő az orrát tanubizonyságot téve arról, hogy már neki is elege van a bújkálást. Már alig várom, hogy sötétbarna nagykabátomat élénk színű dzsekire váltsam, vidám kendővel, meg szoknyát húzhassak és könnyű cipőt ;>




Ippeg hogy beleszoktam az új munkakörbe és igyekszem azt felelőségteljesen betőlteni, máris tovább kell lépnem. Úgy érzem most kerültem csak igazán az iskola padba. Minden napom újabb küzdelem az ismeretlennel és újabb tananyag, amit mihamarabb el kell sajátítanom. Hiába no, "jó pap holtáig tanul" tartja a mondás. Én kis naív meg azt gondoltam a nehezén már túl vagyok ;> Ettől függetlenül élvezem ezt az állapotot, naprakésznek és frissnek érzem magam.

Ez a mai helyzetjelentés. Igyekszem tartalmasabb dolgokkal megtölteni e sorokat, de attól tartok, ez még nekem is nehezen emészthető lenne. De ajánlom mindenki figyelmébe egy ismerősöm oldalát, aki remélem nem bánja, hogy elmélkedő okfejtéseit reklámozom, de tényleg elgondolkodtató amit ír és olvasmányos ahogyan ír. http://mucsanyi.blogspot.com/
Pusszantás Mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Megtisztelve érzem magam, hogy ajánlod a blogom! :D

    Köszönöm szépen Enci! :D

    VálaszTörlés