2013. május 25., szombat

Almafagyi - Pippa :D

     Ma sikerült megízlelnem a már régóta, kíváncsisággal keresett almafagyit, és isteni volt! 
Tetszett, hogy nem az alma ízhez szokásosan mellé rendelt fahéjjas valamit kaptam, hanem az alma eredeti gyümölcsízét. Zöldalmás volt. Nagyon ízlett, pedig alma formátumban a pirosat jobban szeretem.
Egy kedves ember említette, hogy ez a kedvenc fagyija, én viszont még sosem találkoztam vele. Így azóta lestem ezt az ízt a fagyizókban. Bár úgy tartják, Szentendre a művészek városa, templomtornyokból és fagyizókból is rengeteg akad. A jóidő beálltával úgy gondoltam túristáskodom egy kicsit és minden egyes fagyizót szeretnék végig kóstolni ezen a nyáron. Persze csak csínjával, nehogy lefaraghatatlan többlettel rendelkezzem tőle :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése