2021. július 27., kedd

Minek nevezzelek? Avagy szerelem első látásra / hallásra

Július 27. Ma egy újabb pipa került a 'felnőtt lettem' listámra... Dob pergés... hatás szünet... és.... Lett egy kocsim! Mondanám, hogy életem első kocsija, de ezt a kitüntető pozíciót egy általam sose vezetett, bár annál nagyobb becsben tartott Trabant tölti be, ami a mai napig üzemképesen rója a Balaton felvidék rögös útjait. De senkit ne tévesszen meg kezdeti közönyöm, az örömöm elmondhatatlanul nagy. Ez a kis jószág megérdemli az elismerést. Sőt, találkozásunk története még személyesebb és különlegesebb, mint névleges elődéé (Helyes ez így nyelvtanilag? Elődjéé... Elődéjé...???) A kicsike egy igazi bontó szökevény! Nem viccelek, szó szerint az. A halál torkából menekült meg. Bezúzták volna, csak mert a tulaj nem vette a fáradságot, hogy eladja, miután másikat kapott. De ez az én szerencsém! Először 'Mázli' - nak akartam hívni. De micsoda név ez egy nőstény ördögnek? Nem, nem. Ennek a kocsiszámban véve középkorú bigének, aki még most is dögösen és nem csak csendben, de takarékosan szedi a mérföldeket valami ütősebb név kellett, valami farosabb. Így lett 'Black Betty'. Aki ismer, tudja, hogy bírom a rock-ot és a benzsós hangzás is bejön. Mintha az én Black Betty-m is egy fajta metamorphozison esett volna át, hiszen az eredeti dal sem rossz a Jam Ram-től, na de a Spiderbait feldolgozása volt az, ami egy életre a bőröm alá itta magát, pedig vagy 10 éve már, hogy először hallottam.

Szóval reszkess világ, mert jövünk! Es biza mondom, nem ok nélkül porosodott a jogsim a fiókban 20 évig... higgyétek el, jobb volt az a világnak 😅



https://youtu.be/I_2D8Eo15wE

https://youtu.be/nU1VfYYKMDk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése