2021. december 18., szombat

A képek hatalma

35 évig éltem (bár nem folyamatosan) Budapesten és annak ellenére, hogy rengeteg program kapcsán ismerkedtem a város legkülönbözőbb részeivel, igazán csak akkor szetettem meg ott lakni, amikor egy fotós a képeivel felnagyította annak szépségei. 

Nincs ez másképp Hartlepool-lal se. Valljuk meg őszintén nem több egy átlagos tengerparti településnél, ami ráadásul múltját tekintve még ipari is, így nem épp a legromantikusabb kinézetű vidéki városka. De van történelme és egy hihetetlenül kemény őslakos magja, akiknek imádata cselekedeteiken és képeiken keresztül magával ragad bárkit, aki csak egy kicsit is nyitott rá.

Kép és kép között is van különbség, méghozzá óriási! Mert varázserő rejlik azokban, amit a szíven keresztül fotóznak. Amit olyan ember készít, mégha nem is profi eszközökkel, aki szereti az adott témát. Ezért, így karácsonyt várva, hoztam egy kis kóstolót Tőlük, hogy Ti is lássátok e csodát, egy kis szeretnivaló Hartlepool-t az ittélők szemén, szívén keresztül. Engem beszippantott.


















 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése