2010. augusztus 25., szerda

Bolondok hete

     A régóta várt egész heti ráckevei szabadság végül kudarcba fulladt. A tervezettek szerint a kedd reggeli értekezlet miatt hétfőn Szentendrén alszom, aztán rögtön irány Ráckeve. Ez a következő képpen nézett ki: a hétvégi esküvőn a csinos kis cipőm feltőrte a lábam, de nekem persze csinosan kellett megjelennem kedden, mert miért ne. Dél felé már nagyon fájt a lábim, ezért haza másztam anyuékhoz. Gondolom azt már mondanom se kell, hogy előttem nem sokkal mehetett el a busz, ezért az utat sétálva tettem meg...A budapesti buszhoz szerencsére már kocsival vittek ;> Aztán bank és végre irány Ráckeve. Ja! A HÉV-et felújítják...pótlóbusz...80 fok...és egy telefon, hogy részunkaidős állást kínálnak. A részletekről persze csak személyesen --> interjú másnap, de legalább késő délután! Nagyon ígéretesnek hangzik...és milyen jó is lenne egy rendes részmunkaidős állás!
Drukkoljatok!
Úgyhogy ma kibulizva a BKV-t VOLÁN busszal jöttem vissza Bupadestre ;> Nemsokára elkezdek készülődni, csini szeretnék lenni, de még nem tudom mit vegyek fel ;> Ráckevére már nem megyek vissza, minek is, ha pénteken úgyis haza jöttünk volna. Ehhelyett végre pár napot a hegyen tölthetek és egy kicsit helyrepofozom a szobám ;>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése