2014. február 24., hétfő

Élet a pusztulásból

Élet a cukorkásüvegben :)
      Senki ne akarja megtudni hogyan nézett ki, az egyébként virágvázaként árúsított gömbakváriumom pár nappal ezelőttig! Az egész egy cukorkás üveggel kezdődött... nem is, kezdjük csak a legelején. Volt egy csodaszép 40 literes akvárium, amiben, mint hal a vízben, éltek a halaim. Szép színes guppyk. Aztán kiöregedtek és a sok halacskából végül csak négy maradt. Nekik viszont már nem érte meg fenntartani egy ekkora akváriumot, így átmenetileg átköltöztek egy használaton kívüli cukorkásüvegbe :) Ott olyan jól érezték magukat.... vagy talán a vesztüktől félve... mégis a lényeg az, hogy számuk jócskán megszaporodott... Újra nagyobb aksira lett szükség! ... Pánik! És mégis mibe? Kellett valami átmenet a két szélsőséges méretű akvárium között. Szegénykéimnek szerencsére csak pár hétig kellett a cukorkásüvegben szűkölködniük, mert egy hétvégi nagybevásárlás alkalmával rátaláltam a megoldásra, méghozzá egy csodaszép vázára.
Ám a történetnek azonban még koránt sincsen vége. Ugyanis ezek a halacskák is kiöregedtek... Gondoltam akkor most végre elérkezett az ideje egy kis vérfrissítésnek. Bevetettem magam a legközelebbi kisállat kereskedésbe és két pár csodaszép színű guppival tértem haza. Nagy volt a boldogságom, ami egészen egy hétig tartott... Azok a dögök, amellett, hogy szépen kifejlett példányok voltak, úgy tűnik vén csontok is, és nálam múlt ki a frissen szerzett állomány fele! Ezért az egyik "földi maradványait" bosszúból hagytam, hogy a többiek falják fel. Grrrr.... Ahogy Apukám mondani szokta: a pipától nem láttam!
     Azóta ismét eltelt pár hét, és az én kis kedveskéim kettesben maradtak egy növényzet nélküli világban. Már épp rászántam magam, hogy rendbe tegyem őket, amikor az egyik este, lámpa oltáskor észrevettem, hogy élettel telt meg a váza :D Most mondjátok meg... normális ez a természet?! Védelmet nyújtó növényzet nélküli környezetbe, mondhatni sivatagi körülmények közé lehalacskázni?! Nem is tudom melyik az abnormálisabb a fajfenntartás vagy a halaim elmeállapota. Minden esetre eredményes vállakozás volt, mert rögvest lett friss vizük és növényzetük :D
Lehet, hogy ők nem is az én halaim, hanem én vagyok az ő emberük? 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése