2014. február 21., péntek

Karácsonyi história

     Azon gondolkozom, hogy csinálok egy kis krumplis pogácsát. Karácsony előtt sikeresen beszereztem egy nem karácsonyi figurás formanyomó készletet az egyik hipermarketben. A választásom elsősorban az egyik nyomóforma befolyásolta elég erőteljesen. Tudniillik kicsit rákaptam az amerikai Futballra, így az előző szezont majdnem végig követtem. Bár a kedvenc csapatom kiesett, de nagyon büszke vagyok rájuk, mert eljutottak az elődöntőig, ahol kikaptak a New England Patriots-tól. Igen, Colts drukker vagyok :) Szóval visszatérve a süti formákra, történetesen egy amerikai futball labda formán akadt meg a szemem. De a csomagolás bontottnak tűnt, ezért másikat választottam, beljebbet a polcról. Otthon aztán nagy izgalommal bontottam ki a dobozt, és mire végére értem a formák csodálatának csalódottan vettem észre, hogy ez ebben a dobozban nincs futball labda, viszont van két iskolabuszom... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése