2013. december 3., kedd

Téli madáretetés... kisebb problémákkal

Hosszú idő óta, ma újra ecsetet ragadtam.
A történet a következő: Pár hete erkélyről kilógattam egy rudat, melyet a létra fokaihoz erősítettem és kiakasztottam rá két gömb madár eleséget. Gondoltam jófej leszek és etetem szegény párákat a nagy téli hidegben, közben még gyönyőrködöm is bennük. Csakhogy a madárkák ezidáig még nem találtak rá a gömböcskéimre :( Kisebb probléma: madáreleség van, madár nincs. Talán túl magasan lakunk. Bár egy emelettel lejjebb egészen nagy madár élet van. De az előtt az erkély előtt fa áll és talán ezért tudnak arról az etető helyről a madarak. Arra gondoltam felhívom a figyelmüket a mi erkélyünkre is. Ezért egy kis házikót festek, valami fadoboz szétesett hátlapjára. És ha nem is válik be, még akkor is mutatós dekoráció lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése