2013. június 4., kedd

Pöttyeim neve: nagy valószínűséggel valami

     Hosszú várakozás után ma végre megtudtam mifélék a pöttyeim. Nem volt egyszerű kivárni ezt a napot. Sokat gyötrődtem és aggódtam, hogy nincs-e komolyabb baj... Nos, bár a tudomány bővelkedik a különböző technikai eszközökben, a diagnózist mégis az emberi tudás határozza meg, már amennyire képes rá. Ugyanis nem kaptam pontos megnevezést, csak egy kizárásos alapon nyugvó választ, ami megvallom őszintén nem nyugtatott meg teljesen. Vírusos szemölcs. Oké, és az mi? Hogy kaptam el? És akkor most már bennem van ez a vírus, és bármikor újra előjöhet? A rengeteg kérdés ellenére, amikkel elárasztottam a doki nénit, bízom a hozzáértésében. Használom a kencét, amit felírt és bízom benne, hogy végre megszabadulok az én kis kedveskéimtől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése