2021. szeptember 10., péntek

ESOL (English for Speakers of Other Languages)

Jah, nagy nap volt a mai. Angol tesztet mentem írni. Egyfajta szintfelmérőt, hogy mégis mennyit tudok és annak függvényében milyen csoportba tegyenek majd... Őszintén? A frász jött rám, amikor mindenkinek kiosztottak egy gyors tesztcsomagot! Azt hittem rossz helyen vagyok! De nem. Mivel az egyetemi kurzusok alapfeltétele a heti kétszeri öntesztelés és a negatív teszt eredmény, így első körben megmutatták hogyan kell majd otthon használnunk a tesztet. Csak ezután osztották ki a felmérőt. 

Annyi biztos, hogy nem vagyok totál kezdő, hiszen még az 'abc' is ment, de vannak nyelvtani hiányosságaim, illetve rosszul rögzült szóhasználatok, amit felismerni és korrigálni kell. Kb 10 perc alatt végeztem a hat feladattal. A felügyelő vetett rá pár pillantást, majd megkérdezte mit keresek itt.

Két hét múlva értesítenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése