2013. február 5., kedd

26

     Nem tudom, hogy az égbolt közelsége miatt, vagy alkati kérdés befolyásolja, de mindig is rajongtam a meteorológiai jelenségekért. Nem kell nagyszabású látványosságra gondolni, egy egyszerű szivárvány is képes felvillanyozni. A viharoktól pedig teljesen be tudok zsongani! Bár láthatnék egyszer igazi tornádót és nem csak termiket! Az éjszakai jelenségek valahogy különlegesebbek számomra. Nincs az a napfogyatkozás, ami felér egy holdfogyatkozással. Láttam több különleges csillag- és bolygóállást, gyönyörködhettem a Hale-Bopp üstökösben és a hullócsillagok a mai napig meglepnek egyszerű szépségükkel. Egyszer láttam igazi meteorzáport is, fantasztikus látvány volt! Kellemesen meleg nyári este volt és a koromsötét égbolton csak úgy szikráztak a csillagok. Néhány előfutár után egyszerre csak elkezdtek záporozni a csillagok. Úgy potyogtak le, mint a kövér esőcseppek gurulnak le záporidőben az ablakon. Megszámolni sem lehetett őket, nem hogy kívánni utánuk! Én meg csak ültem a ház előtt egy műanyag kerti székben, szájtátva bámultam az eget és arra gondoltam milyen csodálatos jövő várhat rám, ha ilyen gyönyörű a világ, amiben élek.


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése